R I N D U
Monday, October 11, 2010 | 5:35 PM | 0 comments
R I N D U 
@mizz
!hoisusah sungguh nk mencari PENAWAR RINDU Fiqah ... sebab orgnya jauh .. sedihlah ! tak de spe nk luahkan , jadi luahkan kt blog je , walaupun blog ni takde respon pape tapi tetap puas ! blog senyap je , tapi kalau kita ckap dgan org , kita rindu seseorang tuh mesty dia jwab "bukan masalah aku " kan ? betul tak ? tgah bergado , jadi dah tak berhubung brape hari dahh .  rinduu ! menyesal saya online malam tu , kalau saya tak online , mesti takkan jadi mcam ni kan ? MAAFkan saya awk !uwaa , saya tak pernah nk fikirkan tentang perasaan awk disana .. tapi .. kenapa awk ckap saya pkai akaun org lain untuk jerat awk ? saya langsung tak faham apa awk cakap malam tuh , dan saya pun tak tahu apa yg saya taip malam tuh .. Maafkan saya awk , kalau saya byak kali kecewakan / sakitkan hati awk .. saya tak bernoat pun nk buat mcam tuh kat awk .. saya takkan sanggup nk lukakan hati org yg saya sayanglah awk .. takkan saya nk sakitkan hati awk .. awk ingat tu ! !u . awk ckap awk faham saya , tapi kalau awk faham saya , takkan jadi macam ni .. dan awk sendiri ckap selidik itu  lebih baik dari tuduh meluluh , tapi sekarang ? apa sudahh jadii ? awk yg mulakan dulu ! saya tgah cuci pinggan .. tetibe awk taip mcam tuh kat saya .. saya streeslah awk , kalau macam ni je teruss ! !stress tapi saya biarkan je , aslkan awk BAHAGIA ! biarlah saya trseksa disini , hati saya dirobek .. sakit .. aslkan saya dapat lihat awk bahagia ,... saya nak awk bahagia ! awk ckap kalau saya rindu saya , saya hanya perlu pergi ke profile facebook awk .. hari hari saya pergi awk , tiap tiap saat .. tapi bende tuh buatkan saya bertambah rinduuu ~ !shy . walaupun kita tak pernah jumpe , bertentang matakan awk , tapi saya tetap sayangkan awk .. saya pun tak tahu kenapa .. ape istimewanya awk saya pun tak tahu .. awklah yg paling PERFECT yg pernah sye jmpe .. BAIK . beruntung sape yg dapat awk nnti .. !montelinsya-Allah nnti kita akan bertentang mata jugaa .. saya akan tunggu saat saat itu awk , walaupun saya tak tahu bila perkara itu akan terjadi .. saya akn tunggu , dan pebila perkara itu terjadi , saya akan simpan ianya sebagai kenangan terindah dalam hidup saya .. !datingbilalah ye kita akan bertemu .. ? mungkin nnti dialam barzakh . hikhikhik~ insya-Allah , kalau ada jodoh , rezeki .. pasti kita akan diketemukan ... AWAK ! SAYA RINDU AWAK ! :5 tapi kenapa awk tak rindu saya ? np awk dh taknak chatting dgan saya ? sbb hari tuh ke awk ? awak ! saya bukan senjage pun awk .. dan saya pun tak faham apa yg saya taip .. pe yg awk taip pun saya tak faham .. MAAFkan saya awk .. !ko , saya rindu awak .. awk tahu tak , yg awk tuh SCREEN SAVER saya , bila gmbr awk muncul je , saya terpandang .. dn bila saye terpandang .. sayu hati saya , mengenangkan awk ,..adekah awk pun rasa yg same seperti yg saya rasa sekarang ni ?  sbb awk saya jarang makan dahh . macehh awk ! !toceyawk telah mengurangkan berat badan saya .. hikhikhik~ tpi kekadang makcik pakcik saya tegur np saya tak makan .. diorang perli pun ada . "nilah susahnya ada pakwe" pakcik saya ckap macam tuh awk .. adek saya pulak ckap "diet sbb pikirkan DH" .. saya tak kesah awk , pe diorang nk ckap .. asalkan diorang bahagia ...!syg
awk nk tau tak .. semalam an , adek awk mesej sye .. dia ckap kalau sye BREAK dgan awk , bagus sgt ! sbb dia ckap , sbb sye awk taknak dgar ckap dia lagi dah , awk keras kepale .. kepale mmg keras ke ? kalau kepale lembek , cam mne laa an ? !tepuk masalah oh ! adek awk tuh ,. pastu dia ckap sye nk PISAU CUKUR , sye taknak lepaskan awk sbb saya nk habiskan duit family awk .. saya tak pernah pandang family awk pun disebabkan duit , saya tak pernah kesah pun psal duit awk .. awk nk belanje topap 3 ringgit pun susah .. cam mne sye nk bolot harte keluarge awk ? !siul , kalau saya amik duit keluarga awk pun , pe yg saya dapat ? saya cma nkkan kasih sayang daripade awk sorang .. tu je .. saya tak harap pun duit mak ayah awk .. saya boley crik duit sendiri .. duit bukan boley bawak masuk kubur pun .. duit tuh hanya bernilai didunia je , tapi didepan Allah nnti ? itu hanya sehelai kertas yg bertuliskan mata wang ringgit je .. igt tuh wahai kawan kawan ku sekalian ! !blajokembali kepada topik kita tadik RINDU . "kini yg tinggal hanya profile facebook awak sebagai penawar kisah ini agar bercahaya .. aku mampu berdoa ini  takdir yg maha Esa di setiap hari yg harus kujalani" . macehh sbb membacee ! bubyeee ! !bek