CINTA YANG TAK KESAMPAIAN
Sunday, January 30, 2011 | 9:38 AM | 0 comments
"Ika .. I Still Loving You"

terdiam aku sendirian .. hanya kepelikan yg bermain difikiranku .. mengapa dia berkata begitu ?

"cause it was TRUE"

terkakuku sendirian .. 
aku juga mencintai dia .. dan aku tak pernah berhenti mencintai dia.. dan tidak pernah berhenti berharap pada dia .. tapi mengapa? dia yg pergi meninggalkan aku ... dia yg tinggalkan aku !!
kalau sama sama suka np tak sambung balik hubungan yg putus mcam tuu jje ?

"xtau"

jawapannya ade pada DH , DH yg tentukan segala galanya 

"tak ada"

kenape tak ade ?

"DH tak tahu"
"Jgn mendesak laa"

smpai skrg aku masih tidak dapat memahami DH .. entah mengapa  ..
aku tidak dapat membace isi hati dia .. kerna aku bergantung kepade dia seorang ..

dan mengapa selepas hampir 4 bulan .. baru dia ckp semula yg dia sayangkan aku ? 
adekah itu benar ? 

pada malam tadi .. aku mimpi yg dia ckap kt aku .. 
"sy tk bley lupakan awk sbb sy terlalu lama mencintai awk"

cinta terhalang .. rasanya ade org yg rosakkan hubungan aku dan dia . tpi siapa ?

baru aku sedar yg sebelum ni ..bukan dia yg reply mesej aku.. pada 9 January .. dia kate dia tk online .. tpi 9 January tu mesej aku berbalas .. dan aku sedar tentang itu juga kerna .. sue ckap .. danny tk selalu pkai ayat penuh .. 

mcaam mcam .. aku sendiri pening daa ni ..

Ya . aku punn masih sayangkan dia .. dan mencintai dia ..