AHMAD DANIAL
Thursday, February 3, 2011 | 2:04 AM | 0 comments
Ahmad , Maafkan ika kalau ika tak mampu meluangkan lebih byak masa untuk Ahmad ..
Ika dah anggap Ahmad mcam ADEK Ika sendiri . IKA SAYANG AHMAD ..
Ahmad , adekah petemuan tadi tuu , pertemuan kita yg terakhir ? sbb mama dan papa Ahmad dah berpisah .. nnti mama akan pindah tmpat lain , adekah nanti kita akan berhubung dan berjumpa lagi Ahmad ?
Usia Ahmad baru nk masuk 5/6 tahun .. tapi terasa Ahmad mcam dah besar .. COMEL !!

Ahmad ingat tak mase dulu dulu ? kita makan kt tasik mne entah .. mase tuu Ahmad duduk sebelah ika .. dan .. mase tuu pulak Ahmad ceritakan tentang apa yg terjadi di sekolah .. Ahmad masuk pertandingan NASYID ? kot .. lepas tuu Ahmad nyanyikan lagu nasyid tu dekat ika .. HOHO!!
tadi .. ika sampai Putrajaya ,, Awl pagi , kira kira jam 7 pagi .. ika terus naik atas .. sambung tidoq !
lepas tuu pukul 11 setengah .. ika turun bwah .. lalu .....................
IKA BERLARI MENDAPATKAN AHMAD !! DAN AHMAD PUN BERLARI KE DALAM DAKAPAN IKA !
selamat tak JATUH , kalau jatuh ? habislah .. tak jadi drama ROMANTIK tuu .. HAHA!!
selepas itu .. ika peluk Ahmad sekuat hati , kerna rindukan Ahmad .. lalu berpusing pusingkan pelukan itu seperti ROOLERCOASTER ! dgan penuh kasih dan sayang !
"ika .. hari tuu Nanial ade telefon ika , tpi ika tak ade kt rumah"
Ahmad , sebab tuu laa ika datang sini ! sbb ika nk jmpe Ahmad laa !
"ika balik bila ?"
Petang ni , papa datang amik ..
"alaaa, np awl sgt ? np tk tido sini je ?"
ika ade urusan lain laa Ahmad ..
Padahal dalam hati aku ni .. hanya SIMPATI yg aku rasa kepade mereka semua ..
mama dan papa dia baru cerai .. dan hari yg aku kate ade urusan lain tuu hanyalah hari penikahan papa mereka .. adekah aku ni sepupu yg jahat kalau aku tidak mengukuti kemahuan mereka ? Maafkan ika Ahmad ..
"ikaa ! ikaa ! nanti hari Sabtu ika datang laa sini"
okey ! nanti hari jumaat ika tido sini dan hari sabtu ika balik shah alam balik ..
"alaaa , np tk balik hari ahad je .. duduk laa sini 3 hari "
tgoklahh .. nanti kalau ika FREE ika datang eh :))
dapat ckap dgan dia tak smpai 1 jam .. lepas mandikan dia .. mama dia bwak dia pi hospital sbb nk melawat kawan mama dia .. lepas tuu diorang balik rumah sekejp.. amik baju .. katanya nk pegi swimming ..
lepas tuu daa . smpai petang .. papa diorang amik aku untuk dibawa balik ke shah alam .. diorang masih belum pulang .. tk dapat nk say "bubyee" kt Ahmad .. Sadiss sungguh !
tadi Ahmad pkai LIPSTICK ..haiyoooo ~ itu org pandai buat LAWAK .. pastu amik BEDAK , dok sapu kt muka AKU ! haha!! dia MAKE-UP kan laa KUNUN nyaaaa ..
Ahmad baik , tapi kekadang tuu dia ade buat benda yg aku tak suka .. kacau aku punye tudung laa ..rambut la .. dia suka kwan dgan perempuan .. haiyoo ~ tgok dia punn LEMBUT jee .. HAISHH~ Rinduu sgt kt diaa ..
dia tadi ade tunjukkan nmb fon aku yg aku tulis kt buku dia .. dia suruh .. pastu tadi dia ckap ..
"nanti kita call awk hari hari ye ika"
pewhh ! HOHO!! sweet betul mamat ni ~~ biasalahh .. budak budak ~~
insya-Allah nanti aku akan berjumpa dgan diorang lagi .. dan aku akan datang kesana balik kott .. sbb JAM TANGAN aku TERTINGGAL kt bilik atas .. HOHO!!
Ahmad .. Nanti ika akan luangkan masa untuk ahmad yaa ..





Template By :