WENG WENG ~~
Monday, February 7, 2011 | 12:40 PM | 0 comments
Pertama kali kene langgar .. dan kemalangan . HAHA!!
aku sendiri tk pecaya yg aku kene langgar . HOHO!!
MENAJUBKAN ohh !! 
!mtr
sakai je aku tgok diri aku ni ..

mula mula dia melintas .. pastu ade moto .. jadi dia main jalan je laa !siul.. sbb moto kan kecik.. igtkan moto tuu akan mengelak .. rupanya dia main rempuhhh jee ! Masya-Allah ..
lepas dia kene langgar ,.. dia punye tangan sakit .. dan bila dia kene langgar tuu word yg dia sebut .. "Allahuakbar ! " !idea
selamat dia sebut benda baik .. kalau dia mencarut ? buat MALUU jakk !
selamat ade org kt situ tlong pimpin dia ke tepi ..
pastu dalam amai amai tuu .. masih BLURR .. dia punn ckap .!saiya. "tk apee .. sy okeyy "
lalu dia jlan terus menuju ke sekolah .. 

selepas itu .. dia disekolah .. rasa seperti hendak menangis kerana tganya agak susah untuk bergerak .. kalau digerakkan . ianya rasa lenguh lenguh ! sungguh menyedihkan .. harus kurang pergerakkan ..
selamat tk patah . kalau patah .!sunyi. habislahh .. HOHO!!
TERBAIK !

lepas tuu .. semsa rehat!perhati , dia mengambil keputusan untuk pulang ke rumah .. jadi dia menalifon ayahanda tersayang .. kemudian ayananda tersayang punn datang .. HOHO!!

pastu pegi klinik .. hoho !! dokter ckap tk ade apa apa ..!tulis
dia kasi ubat urat dan tahan sakit ..
!korekdokter tuu ingat aku suka makan ubat kaa ???!!