^^
Wednesday, March 16, 2011 | 9:20 PM | 0 comments
"MATI HIDUP SEMULA PUN , KITA STILL BFF"
dgan sabar .. aku terima perkataan tuu . aku cube agar tidak berharap lagi .. aku cuba kuatkan diri utk pupuskan rasa cinta aku kt dia .. hanya Tuhan yg tahu, betape PERITNYA hati ni bila dia taip mcam tuu ..
"Couple dgan datuk siti baru ade feel"
aku sedar siapa aku . dan aku cube menyedarkan lagi diri aku dri terus bermimpi .
aku rasa mcam .. tk guna aku dok berkepek dgan dia . kalau ianya berterusan , mungkin akan membuatkan hati aku terus dilukai dgan dia menolak cinta aku .. dalam mase yg sama .. aku tk sanggup nk tinggalkan dia sendirian .. hari aku tk boleh berpisah dgan dia .. sehari tk contact mcam setaun .. tk ade siapa faham . mungkin aku ni BODOH kot . sbb masih berharap dan hanya bertepuk sebelah tangan .
"anda dalam ketegori MINAT dan SUKA"
itu juga jwapan yg agak menghampakan . tpi aku tetap terus SENYUM , kerna aku sedar .. CINTA aku untuk dia kini TIADA APA APA NILAI daaa ~
aku harus jage dari mimpi yg panjang ni ! tlong kejutkan aku !!
"pegilah cari sonic"
WATAPAK ! aku dgar ayat tuu .. lagi laa . aku rasa mcam nk terjun bangunan je ! np dia ckap mcam tuu ? dia tk nmpak ke cinta aku kepade dia selama ni ? OHH ! SEMUANYA HANYA SIA SIA !
"malas dah nk fikir psal cinta"
sekali lagi .. aku hampakan rasa sakit ni utk menerima takdir yg ditetapkan utk aku . dia bukan milik aku .. aku masih sedang cuba terima semua ni ..
dia dan aku tk boleh berpisah .. ,cam mne aku nk hidarkan dari perasaan cinta ni ?
"kami akan rindukan dia kalau kami tk berhubung dgan dia"
jwapan itu agak menenangkan aku .. tpi adekah ianya ikhlas ? dan ditujukan utk aku ?





Template By :