H A R I R A B U
Wednesday, June 8, 2011 | 9:31 PM | 0 comments
pada hari ini sy dan emma watsons Fatima Suhaila / Ima pergi ke KLCC sekali lagi .
kali ini untuk tengok wayang .
kiteorg amik dua movie sekali . tu tk boleh blah tu . tkpena aku buat mcam tu . nmpak beno gelojoh . HAHA . tpi PUAS la. kalau nk dibandingkan duduk kt rumah je =.= ade ape ?
sebelum tengok wayang kiteorg beli McD sbb nk pinggan Glass . selamat dapat ! tpi after kiteorg . aku dengar ade pekerja tu ckap "glass habis" . HAHA . selamat kiterog sempat !
mula -mula tengok NUR SHAFIQAH KASIH . boleh la . tpi yg tktahannya bila bab-bab belasah . dah la aku ni takut darah . saboo je la . ade babak yg sedih . happy . comel . HAHA . boleh la tahan .
kemudian .. kami berdua pegi menonton Karak pula =.=
ianya agak seram . tpi sy tertidur tertawe melihat aksi mereka . terutama sekali SHAHIR . dia memegang watak sebagai NIK . handsome . HAHA .
dan sy dapat moral dari movie tu . "taubatlah sebelum terlambat" dan "janganlah tau menghafal tpi tk tahu ape maksud ayat " .
mcam mcam lagi la . tpi KARAK the best la .
kemudian . aku kt KL sentral . aku jalan jalan . sbb tknak sesak naik tren balik Shah Alam . lala, TERsesak juga . terpaksa la berdiri 40 minit dalam tren tu . kebas kaki den =.=
tu je story morry untuk hari ini .





Template By :