M I S S I N G Y O U S A Y A N G
Monday, August 29, 2011 | 11:09 AM | 0 comments
Senjak kebelakangan ni aku asyik teringat kt dia (:
aku harap dia sihat sihat selalu dan memaafkan segala dosa aku kt dia.

bukan sengaja aku nak block dia. cuma aku terpaksa.
daripada aku terus terasa disakiti dan dia pun sakit hati.
better aku block dia.
aku punn tksmpai hati nak block dia disebabkan itu aku menyuruh abg aku yg blockkan.
Alhamdulilah ianya jalan seperti biasa tetapi aku yang menderita disini.
derita merindui dia.
entah dia rindu aku ke tak aku pun tktau. mne laa tau dia dah ade jmpe penganti aku (:


raya dah dekat, teringin kejadian malam raya pada tahun lepas iaitu pada 16 Oktober kot.
lantaklah berape berapa pun yang aku tahu malam raya.
hari tuu aku top-up RM30. hihi 
sehari tuu je habis. Puas dapat ckap dgan dia.
tpi skrg ... +_+
rinddu sangat-2 nak dengar suara dia.

apa yg aku buat ni salah ke eh?
Eran ckap kalau kita nak melupakan seseorng kita kene bersikap KEJAM!
aku cubaa. tpi sayangnya.. aku tkbole bersikap kejam terhadap dia kerna dia org paling aku sayangg
andai dia tau rasa sayang dan cinta ni masih kekal ape dia buat eh?
yea. aku tahu. dia pun tahu yg aku masih sayangkan dia. dia buat "donggg" jee
mungkin jodoh aku dgan dia tklama
abg aku pulak ade ckap yg kadang-2 seseorng hadir dalam hidup kita sekejap je. dan dia hadir untuk memberi satu impak yang kita akan alami (:

kadang-2 aku cuba tanam rasa ni dalam-2 agar hilang dari perasaan aku. tpi tetap TAKBOLEH
nak sangat-2 aku lupakan dia dan dia pun akan hilang dari ingatan aku. tpi tetap TAKBOLEH

dia ckap, tepuk sebelah tangan is better than cinta berbalas.
jadi, aku cuba  juga tabahkan hati aku agar berfikiran begitu.

Hurrm. aku rinduu dia sangat sangat sangat (:
riang ketawa dia mengubat segala duka dalam hati ni.

"sesuatu itu amat bernilai bila kita tkdapat memilikinya lagi"