ILOVEYOULIKEILOVEASONGBABY
Saturday, October 15, 2011 | 11:14 PM | 0 comments
Hari ini saya nak cerita tentang MIKAH (:

smalam sy borak-2 dgan kaka Fasha, tksangka pulak dia akan bukak topik tentang Mikah,
dia ckap sebenarnya "Mikah Masih Sayangkan Ika"
dan kata-2 itu buat aku terfikir-fikir hingga skrg. 
kaka Fasha buat aku bertambah berharap semula dan ternanti-nanti kehadiran Mikah,
aku ngadu kt Ima, Ima ckap berharap tuh BAGUS! tpi aku taktahu tang mana bagusnya bila aku mengharap kt Mikah.
Bila aku fikir-fikirkan balik, ternyata aku bukan yang terbaik untuk bersama dgan Mikah.
Dengan bayangan itu, aku mengajar diri aku supaya tidak berharap dan sedar siapa aku dimata dia,
kalau betul-2 dia sayangkan aku, kenapa perlu ada Alyysa dalam hidup dia sbgai pengganti aku? =='
aku rasa, pahit sgt hidup yang aku lalui bila aku fikirkan tentang kemusykilan semua ni.
aku tak sanggup nak laluinya sorng-2. PENAT!
tapi, takada siapa pun yang pena faham apa yang aku rasa, kalau aku mengadu pun, diorng tkakan ckap apa-apa.
kbai, nnti aku sambung cerita balik kt blog <3