S E L A M A T U L A N G T A H U N S A Y A N G
Sunday, December 4, 2011 | 12:41 AM | 0 comments

Hari ni hari tua awak (: 17 tahun yg lalu awk dilahirkan drpd rahim ibu awk. HAPPY BIRTHDAY!

dan yang paling sy sedihkan bila awk tkada dgan sy skrg ni. Dah lama dah sy berangan, sy fikir mcm mne nak wish birthday awk. tup-2 awak pegi hilangkan diri mcm tuh je. sokaysayang, mungkin itu yg dinamakan takdir. Saya percaya awk ni ada alasannya sendiri kan?

awak tahu tak apa dalam ingatan sy skrg? 

 Saya harap awak akan call number phone saya, dan kita terus contact melalui phone 


abaikan =='

Ingat lagi kelmarin, awak badmood, sy IM dgan awk, agak TERUK masa hr itu. Dan tksangka la pulak, tu kali terakhir sy IM dgan awk. 

Mataharii : Awak, boleh awk cerita apa yg berlaku kt awak? Sy pun teringin nak rasa apa yg awk rasa skrg
Bumi       : Apa yang kau nak rasa sangat?
Mataharii : (:
Bumi       : Kalau awak mula tak selasa, baik awak pergi 
Mataharii : Pegi mana?
Bumi       : Tinggalkan saya sorng-sorng
Mataharii : maksudnya?
Bumi       : Leave me away
Mataharii : Offline?
Bumi       : What? Offline it will make nothing. I means stay away from me. I being a crazy right now.
Mataharii : Kalau itu yang awk mahu, sy ikutkan je. terimakasih.

taksangka laa pulak yg tuh conversation terakhir sy dgan awk. Sy yakin nnti awk mesti activekan semula facebook awk tuh. tpi kalau awak tkactivekan, terserah awk laa. sy tksuka memaksa. semua ni ada HIKMAHnyaa kan? sy redha apa yg berlaku diantara kita. 

#waitingforyouagain